wtorek, 4 września 2018

wydatek

Ręce opadają ceny energii i gazu idą w górę, za ogrzanie domu zima trzeba wydać pół pensji i to ma być promowanie ekologicznych źródeł energii PGNiG podobno ma świetne wyniki finansowe ciekawa jestem źródeł tego sukcesu. Kadra jest świetnie opłacona więc może mają jakiś pomysł poza podnoszeniem cen.Pieniądze do mafii vatowskiej idzie dalej. Co więcej szara strefa wzrosła bo Ci co oszukiwali na vacie teraz robią wszystko na czrno. A większość tych obywateli którzy robią wszystko legalnie musi płacić więcej za tą politykę. Usługi księgowe zdrożały. Split-Payment zamroził mi moje pieniądze bo przecież mam koszty więc te pieniądze są moje. Tylko murze się prosić urząd skarbowy o to aby mi je oddał po 3 miesiącach. Widzę że działają na ciebie tylko te slogany PISu a nawet nie wiesz co się z tym wiąże. To że za wszystko w sklepie płacisz coraz więcej to też pewnie "wina Tuska" protokół pomiarów wentylacji dla sanepidu (Tuska też nie bronię bo to podobna sprawa tylko slogan jest fajny).to najlepiej wydane pieniądze chociaz Kidawa Blonska to deskredytuje mówiąc ze takie programy juz działają w samorządach1 to pytam sie w których bo u mnie nic takiego nie ma, a chce ocieplic dom i palic gazem a nie smrodzic węglem:(Sto miliardów tu, sto miliardów tam - Morawiecki pożyczy każdą sumę, żeby dać zarobić swoim kumplom-banksterom na koszt przyszłych pokoleń Polaków, a równocześnie przekupywać ciemne masy, które go wybiorą na kolejne kadencje, aby mógł dalej okradać Polskę. Tylko na godziwe zasiłki dla niepełnosprawnych zabrakło miliarda.To ma sens. Przeważnie najbiedniejsi są właścicielami domów jednorodzinnych. Na posiedzeniach rządu i posiedzeń sejmu podczas przerw dało się słyszeć narzekania, że willa mi się sypie, że okna nieszczelne, że elewacja brudna i, że skąd na to wszystko kasę. No i tak narzekali, narzekali, aż wymyślili.am je dawał bedac prezesem banku zachodniego,?a i z czesci tego kredytu ocieliłem mieszkanie i wymieniłem kocioł na eco i jakos nie miałem dofinansowan czy zwolnien z podatku z tego tytułu.nie ładnie jest nie dotrzymywac obietnic wyborczych a te 500+ czy 300+ to nie korzystam, z mieszkania + nie skorzystam darmowe leki nie korzystam ,z dopłat na wynajem nie skorzystam,wiec premierze banksterze co zrobisz dla tej oszukanej grupy społecznej miedzy innymi za twoim udziałem ?niczym sie nie roznisz od rostowskiego bo na to" piniedzy po prostu nie ma "bo.............zachodnie banki zarobiły by mniej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz