poniedziałek, 27 kwietnia 2015

to coś o banku

W innym przypadku sprawa będzie dochodzona na drogę egzekucji komorniczej w postępowania cywilnym trzeba wyodrębnić dwa etapy etap sądowy oraz etap egzekucyjny po zaopatrzeniu w klauzule wykonalności wierzyciel może skierować sprawę   sugeruję w najkrótszym czasie zaspokoić roszczenie z uwagi na to iż w/w komornik jest najskuteczniejszy w egzekwowaniu roszczeń, w razie pozostaje do dyspozycji.Po opiniach widzę że ten bank mówiąc delikatnie spada na psy. Sama też nie miałam zbyt dobrych doświadczeń niby konto za 0 zł ale co miesiąc szło na ich konto ponad 13 zł niby jakieś ubiezpieczenia super pakiety itd poszłam powiedziałam ze maja mi to wyłączyć to tylko połowę mi skrócili. Mąż też ma tam konto dane z miejscem zamieszkania zmieniał 3 razy i dalej na stary adres przychodzą listy i opłaty za kartę. Pożyczka którą wziął 2 lata temu to 9 tys a spłacał 19 tys dla mnie to śmiech na sali wzielismy w trakcie inna i tamtą spłaciliśmy i z ubezpieczenia było tyle zwrotu że jeszcze na plus wyszliśmy. Teraz chcemy wszystko zakończyć konto zamknąć karty zlikwidować.  zgadzam się, tak strzegą nazwisk przełożonych, że nawet potrafią przywołać ochronę danych osobowych aby niezadowolonemu klientowi utrudnić dostęp do osób odpowiedzialnych za nasze pieniądze.Nie będę tu pisał pochlebnie o Credit Agricole (wcześniejszy Lukas bank) a mógłbym bo mam u nich rachunek od ponad 10 lat a jedynie chcę przestrzec innych przed zakładaniem rachunku w mbanku a dlaczego? Ostatnio przez nie uwagę okradzione zostało konto mojego kuzyna właśnie w mbanku a po drugie pełno w internecie jest niezadowolonych klientów z usług tego banku (kredyty, infolinia, wpłatomaty, obsługa reklamacyjna itd wymaga dużych zmian).
SKANDAL to Bank, który odcina dostęp do konta przez internet, ponieważ pracownicy są niedouczeni, niekompetentniWziełam cos na raty i splacilam wczesniej ponieważ nie byly to duze raty poszłam do banku spłacic ostatnie dwie raty i poprosiłam pania o przeslanie mi potwierdzenia zakonczenia splaty to usłyszałam ze za takie pisemko trzeba zapłacic 50 zł kpina w biały dzien  zadzwoniłam tydzien pózniej zapytac czy splata jest u nich zakonczona i pani powiedziała ze tak ale miałam kwote do zwrotu i poprosiłam pania o przesłanie mi tej kwoty poczta to usłyszalam w odpowiedzi ze poczta pobiera prowizje i ze moga mi na konto przelac ale ja powiedzialam ze nie mam konta to ze sobie podejde osobiscie to pani powiedziala mi ze nie zostanie mi wyplacone to w kasie bo nie maja takiej mozliwosci wiec pieniadze pójda na konto CA szok !  złodzieje a kwota o której mowa to 10 zł jest to nie duzo ale z jakiej paki mam dawac nawet 1 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz