poniedziałek, 27 kwietnia 2015

to co w banku

Wziąłem kredyt na 6%, po 7 miesiącach okazało się, że to nie 6% tylko 18,6%. Po 7 m-cach poszedłem spłacić całość, to przy spłacie, gdzie jest 0zł za wcześniejszą spłatę wyszło mi z 30000zł. prawie 34000zł. + 1rata 679,21zł i 6 rat po 621,99zł. Reasumując zapłaciłem już 34961,15zł i jeszcze nie zamknąłem kredytu. Komornik siadł mi na świadczenia z Funduszu Alimentacyjnego i świadczenia rodzinne z MOPR-u. Oczywiście, komornik nie wie co zajmuje, ale bank wie dokładnie co wpływa na konto i założył blokadę. Dzwoniąc na infolinię rozmawiałam z jakimś mało inteligentnym i kulturalnym szczylem, który nie znając się na przepisach, twierdził, że nie można odblokować tych środków! A przecież każdy wie, że są to środki wolne od zajęć komorniczych! To jest druga taka sytuacja, kiedy bank po prostu obraca pieniędzmi moich dzieci, wmawiając mi jakieś głupkowate tłumaczenia.Blokada jest zakładana w każdym banku tak samo,na komornika nie mamy wpływu,musisz skontaktować się z komornikiem i ustalić,jakie wpływy może Ci zająć.Piszesz podanie,ale do komornika,nie do banku i dokumentujesz swoje dochody.  W nawiązaniu do powyższego powyższego komentarza informuję iż strona umowy w tym przypadku Kredytobiorca jest obowiązany uiszczać rate kredytu zgodnie z umową za dzień zapłaty uważa się dzień wypływu należności wpływ uznanie na rachunek wierzyciela w tym CA natomiast zgodnie z treścią kodeksu cywilnego uwagi na brak reakcji z pani strony bak jako wierzyciel ma prawo wystąpić o dochodzenie roszczeń na drogę sadową pod warunkiem uzyskania BTE zaopatrzonego w klauzule wykonalności jak sentencji w/w treści pani obiekcje proponuje zapoznać się z treścią umowy oraz kodeksem cywilnym a także kpc, zgodnie z przesłankami jakie tutaj zauważyłem wygląda na to iż niedokonywanie pani mediacji z wierzyciel związku z powyższym proszę o jak najszybszy kontakt z działem sekcji egzekucji komorniczej pod nr tel   546 348 wszelkie informacje możne pani uzyskać także placówce bankowej chyba ze została dokonana cesja wierzytelności, mam nadziej ze przekazane informacje staną się pomocne w przedmiotowej sprawie. Środki pieniężne dzieci są faktycznie wolne od zajęć komorniczych,dlatego jak najszybciej załatw to z komornikiem,bo zostaniesz bez pieniędzy.Dla nich wszystkich są to środki anonimowe,pozdrawiam.Ps na pewno masz pismo od komornika,w którym jest adres jego biura ,wyślij to i listem poleconym i faxem do działu wierzytelności,numer faxu poda Ci komornik,tam rozpatrują tego typu podania ,po czym zdejmą Ci blokadę,a na razie podaj w MOPR-ze inny numer konta lub adres ,na który mają przekazywać Ci pieniądze.W banku ,w którym pracowałam,to był jedyny sposób,aby załatwić takie sprawy. Jestem po rozmowie z tymże komornikiem, który sam powiedział, że dopóki bank nie przesłał mu na konto tych pieniędzy to właśnie bank powinien je odblokować. Ale bank ich nie chce odblokować. Nikomu nie polecam tego banku, bo oprócz niekulturalnych pracowników infolinii, blokowania środków wolnych od zajęć komorniczych to jeszcze naliczają dziwne opłaty, gdzie konto miało być DARMOWE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz